søndag den 8. januar 2012

Hej alle sammen!
Er nu færdig med mine lektier, skønt! Så ville lige blogge lidt ud til jer.
Jeg har virkelig haft en vidunderlig weekend, som startede med fredag, hvor jeg var i skole. Tja. Men efter skole, tog jeg ind til byen, da jeg skulle være sammen med en dreng, som hedder Erik. Da jeg var kommet derind, stod jeg lidt og ventede på han skulle komme ind til mig. Lidt koldt, men det gik. Da han kom derind, tog vi ind og købte en gave til en af hans venner, som hedder Christian. Hyggeligt! Vi fandt og nogle film, som vi kunne se senere. Vi tog bussen ud til ham, hvor vi så skulle hygge. Vi var alene hjemme, så vi skulle selv lave mad. Men hans søde mor havde lavet det, så vi skulle bare varme det. Ellers hyggede vi bare, med film.. P.s Ja, Erik er min kæreste.
Håber i også har haft en skøn weekend.

Love fra Annemette.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar